28 Kasım 2012 Çarşamba

Benim İçin Üzülme Dağların Karı Yetmez Dinle Sözleri

Benim İçin üzülme Dizi Müzikleri Dinle, Selçuk Balcı Dağların Karı Yetmez Dinle, Dağların Karı Yetmez Dinle, Dağların Karı Yetmez Sözleri, Dağların Karı Yetmez Şarkısı



Selçuk Balcı Dağların Karı Yetmez Şarkı Sözleri
Gün Doğdi Doğmasaydi Hiç Bir Dert Olmasaydi
Oturup Ağlamazdum Yüreğum Dolmasaydı
Dertliyim Derdum Bitmez Başumdan Duman Gitmez
Bu Yanan Yüreğuma Dağlarun Kari Yetmez
Yar Bakmadi Yuzüma Gönül Bağlarum Diye
Gözyaşumi Sakladum Sonra Ağlarum Diye
Sevdaluğun Acisi Kimi Yakar Bilinmez
Şu Yalancı Dünyada Gidenler Geri Dönmez

Gün Doğdi Doğmasaydi Hiç Bir Dert Olmasaydi
Oturup Ağlamazdum Yüreğum Dolmasaydı
Dertliyim Derdum Bitmez Başumdan Duman Gitmez
Bu Yanan Yüreğuma Dağlarun Kari Yetmez
Yar Bakmadi Yuzüma Gönül Bağlarum Diye
Gözyaşumi Sakladum Sonra Ağlarum Diye
Sevdaluğun Acisi Kimi Yakar Bilinmez
Şu Yalancı Dünyada Gidenler Geri Dönmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder